1 Kasım 2010 Pazartesi

NURTURIA'DAN SONRA

Bloglar'ı ilk defa önemsemem ,anne olduktan sonra gerçekleşti.Kitubi Kitubi  ilk takip ettiğim blogtu.Dilinin sadeliği,samimiyeti,derin bilgisi etkilemişti beni.Nurturia Nurturia ile de bu sayede tanıştım.Annelik serüveninde yalnız olmadığımı hissettiren,her türden soruma ve sorunuma büyük bir içtenlikle ve bilinçle yanıt veren Nurturia'lı annelerle tanıştım.Tam aradığım gibiydi herşey: Samimi bir paylaşım,bilgi seviyesi yüksek ama bir o kadar da mütevazi ve sevgi dolu.Beni şaşırttılar.Bu kadar paylaşım ve içtenlik..Sonrası geldi zaten:Buluşmalar,etkinlikler.Nurturia bana çok şey kattı ve artık 1 yaşında.Tüm içtenliğimle kutluyorum.

                                                                                                            eylem t

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder