30 Aralık 2010 Perşembe

YENİ BİR SAYFA


2011, karşımda açılan bu sayfa gibi bembeyaz ve bomboş.Bu sayfa ; bazen planlayarak ve düşünerek,bazen anlık duygularla,bazen hayatın kendiliğinden getirdikleriyle,bazen hayallerle , bazen oğlumuzun bize getirdikleriyle dolacak dolacak...


Biliyorum; bu sene de dert edecek ,yakınacak birçok şey bulacağım.Bazen işimden,bazen monotonluktan,bazen bir anne olarak ya da bir insan olarak yetersiz kalmaktan kaynaklanan, bir dizi endişe yaşayacağım.Hayallerim ve umutlarım örselenecek bazen , kendimi yalnız ve çaresiz hissettiğim anlar olacak.Çözemediğim sorunlar ,cevaplayamadığım sorular,değiştiremeyeceğim bir geçmişin izleri benimle birlikte yürüyecek.


Biliyorum; bir insanın yaşadıklarından ne eksiği ,ne de fazlasını yaşayacağım.


Biliyorum; her zaman umut olacak ve yeşeren ağaçlar.Hayatımı aydınlatan ve bana güç veren mücadele ruhu, hayata ve geleceğe olumlu bakmanın , erdemin ve duyarlılığın ,üretmenin , sevmenin ve sevilmenin anlamlı dostluğu yanımda olacak.





Biliyorum; kendim gibi ,insan gibi olabilmek için hareket ettiğim her an daha bir güçle dolacağım.


Hoşgeldin yeni yıl.

Sayfalarını doldurmaktan en fazla haz aldığım yıl sen olur musun?

                                                                                                  eylem t



Photos:
1-The Sky Goes All the Way Home by Mark Broughton
2-Dream about a green valley by Janusz Wanczyk

2 yorum: