29 Ocak 2011 Cumartesi

LABİRENT ÇILGINLIĞIMIZ (3 YAŞ)



Yaklaşık birkaç aydır , Boyut yayınlarının Anaokulu Dergileri 'nde çözmeye başladığı labirentler,Yiğitte yavaş yavaş tutkuya dönüşmeye başladı:)Bütün dergileri birçok defa elden geçirdiğimiz için ,artık yetersiz kalmaya başlamışlardı.Ben de önce sırf labirent içeren kitap aramaya başladım ancak bulamayıp,sevgili Nurturia annesi bir arkadaşımın önerisiyle ,internetten bastırmaya başladım envai çeşittteki labirentleri.En son,  bu siteden ve de buradan oldukça çeşitli labirentler bulabildim.Labirenti bitirdikten sonraki sevincini görmek,çok çok güzel oluyor.Denemek isterseniz ,bilginize..

3 yorum:

  1. iyi oldu öğrendiğğm.. benim oğlum da pek meraklıdır labirentlere.. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Anaokulu dergilerini ben de aldım, bu aralar çıkarsam iyi olacak sanırım :))

    YanıtlaSil
  3. Başarmış olma duygusundan mıdır nedir fena taktı labirentlere.Anaokulu dergisinin bazı bölümleri çok işime yaradı benim de.

    YanıtlaSil