26 Nisan 2011 Salı

Küçük Bir Çocuktan Hayat Dersleri -2

Keşfetmekten hiçbir zaman vazgeçme.
Hayatın kendine göre bir ritmi vardır.O kendi doğallığı içindeki döngüsünü tamamlarken, sen de kendi yaşantını örersin.Kimi zaman, önüne zorluklar,engeller,sıkıntılar  çıkar.Peki sen tüm bu engelleri ortadan kaldırıp yoluna devam etmeyi mi , yoksa hayat karşısında izleyeci olmayı mı seçeceksin?
Ben dünyaya geldiğim andan beri herşeyi ama herşeyi keşfederek öğrendim.Annem babam ya da bakıcılarım da  beni yönlendirdi.Onlardan da çok şey öğrendim ama  çoğu zaman onların beni engellemelerine karşı koyarak , keşfetmek istediğim ne varsa kendim keşfettim.Bazen tehlikeler atlattım,ufak tefek kazalar geçirdim ama dünya ve insanlar hakkında hergeçen gün yeni şeyler öğrenmenin mutluluğu ve verdiği güven yanında onlar çok sönük kaldı.Üstelik bu tehlikeli durumlar,  bana hayat hakkında dikkatli olunması gerekenleri öğretti.Keşfetmekten hiçbir zaman vazgeçmedim.
                                                                                                                                                                                                                            eylem t
 

1 yorum:

  1. Aynen sana katılıyorum canım :) Keşfetmekten hiç vaz geçmemek lazım.

    Bir kapı açılmadı diye kapı açmaktan vaz geçmediğimiz gibi denemekten de vaz geçmememiz gerekir.

    Örneğin ben zengin olmak istiyorum. Zengin olmanın yolu zengin bir koca bulmak olabilir :)
    Veya bir yerden bana miras kalabilir. Bir miras avukatı bana gelip size miras kaldı bu paralar evler araziler diyebilir.
    Veya bir şeyler alıp satarım ticaret yaparım. Veya başka bir şekil.

    Ama zengin olmanın olmanın yollarını aramaya, hayatı keşfetmeye devam etmeliyim.

    YanıtlaSil