26 Nisan 2011 Salı

Limon Ağacının Şarkısı(Yiğit'in Kitaplarından)


İtiraf ediyorum : Bu kitabı tamamen kendimi düşünerek aldım! Şiiri çok sevdiğim için ,bu kitabı görür görmez vuruldum.Yiğit'in  ve  tüm çocukların kafiyeli anlatımlardan hoşlandığını bildiğim için tereddütsüz aldım.Çizimleri,hikayesi de tahminlerimi boşa çıkarmadı.Yiğit de büyülenmiş gibi dinliyor okuduğumda:)
Dalımda bir kanarya
Şakıyıp duruyordu
Birden şunu farkettim
Bir şarkı söylüyordu
Önce biraz dinledim
Sonra ona seslendim
“Bu şarkıyı bana da
Öğretir misin?” dedim
“Duyduğun bu şarkıyı
Senin için söyledim
Öğrenmek istemene
İnan ki çok sevindim”
Kanarya başlamıştı
Şarkımı söylemeye
Öğrenmek istiyorsan
Sayfayı çevirsene…
                                     
Adı: Limon Ağacının Şarkısı
Yazan: Arslan Sayman Resimleyen: Deniz Üçbaşaran
Yayınevi: Red House Kids SEV Yayıncılık
Sayfa Sayısı:30
                                                                                                                    eylem t

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder