10 Haziran 2011 Cuma

HAVA KUVVETLERİ MÜZESİ-YEŞİLKÖY

- Burası tam da benim yerim!!!!
diye sevinçle bağırdı Yiğit müzenin kapısından içeri girer girmez.  Havacılık müzesi  gezisinden bu kadar hoşlanacağı aklıma gelmemişti hiç.Neyse ki babası bunu düşünebilmişti:) Harika bir pazar gezisi programının başlangıcı olarak ,sabah önce arabamızı Kadıköy'e park ettik.Yiğit'in pusetini de alarak doğru Eminönü iskelesine gittik.Eminönü vapurunda Yiğit'in seçtiği en üst kattaki açık yere oturduk.Hava güneşliydi.Martılara ekmek atmak istedik ama fazla gelmediler yanımıza.Sonra yanımıza aldığımız  yiyeceklerimizi çıkardık.Mis gibi İstanbul manzarasıyla kahvaltımızı yaptık.Eminönü iskelesinden doğru Sirkeci garına yönlendik ve Halkalı yönüne giden trene bindik.Tren hareket ettiğinde Yiğit gördüğü eski püskü vagonlara bile hayranlıkla sesleniyordu 'Vayyy, şu vagonlara baak.Ne kadar güzeeel'  Yeşilköy durağında trenden indik ve adı üstünde yeşillikler içindeki yoldan karşıya geçer geçmez müzeye vardık.Çeşit çeşit uçağın yer aldığı açık hava müzesinde Yiğitle dolaşmak çok keyifliydi.Sürekli bir heyecan içerisinde ''Şuna baaaak.Ne güzeeeel.' 'Şuna baaak.Kocaman'' ifadeleriyle müze gezimizi tamamladık.Sonrasında trenle Bakırköy'e gitmeye karar verdik.Orada öğle yemeğimizi yedikten sonra deniz otobüsüyle Kadıköy'e geçtik.Yiğit'in hayranlık ifadeleri devam ediyordu. ' Ne kadar hızlı!'' 'Bak bu gemiye de geçtik'' ''Aaa .Şu mavi konteynerlara baaak ''.Kadıköy'e inince hızımızı alamayıp , tramvayla Moda'ya gittik.Sezonun ilk dondurmasını 'Ali Usta' da yiyerek gezimizi taçlandırdık.Eve döndüğümüzde üçümüzde  de tatlı bir yorgunluk vardı:))